سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟
سرخط خبرها

ادعای عجیب علیه بازیکن ازبک استقلال|مشکل آمانوف زبان نیست

  • کد خبر: ۱۲۶۶۸۹
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
ادعای عجیب علیه بازیکن ازبک استقلال|مشکل آمانوف زبان نیست
درحالی که برخی جریان‌ها دلیل بازی نکردن آمانوف را ندانستن زبان انگلیسی می‌دانند، اما این ادعا درباره بازیکن ازبک صحت ندارد و او با همین شرایط فصل قبل برای استقلال بازی می‌کرد...

گروه ورزش|شهرآرانیوز،اخیراً جریانی مدعی شده که دلیل نیمکت‌نشینی بازیکن ازبک استقلال ندانستن زبان انگلیسی است!

این ادعا در حالی مطرح شده که آمانوف فصل پیش یکی از ارکان اصلی استقلال بود و در دوران مربیگری مجیدی بازی‌های متعددی انجام داد. بدون شک اگر آمانوف در برقراری ارتباط با بازیکنان با مشکل مواجه بود، فصل پیش نمی‌توانست در ترکیب آبی‌ها به مهره‌ای درخشان تبدیل شود و در ردیف تأثیرگذارترین بازیکنان قرار بگیرد.

گرچه سرمربی استقلال این روزها کمتر از آمانوف استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد این بازیکن تا حدی افت کرده اما مسأله نیمکت‌نشینی او را هرگز نباید به این مسائل گره زد و افرادی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند سوابق روشن این بازیکن در فصل منتهی به قهرمانی استقلال را از یاد برده‌اند.

 اگر مسأله دانستن زبان انگلیسی در آینده بازیکنان اثرات مخربی می‌گذاشت بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران نیز نمی‌توانستند در تیم‌های خارجی به فعالیت ادامه دهند درحالی که در روزهای ورود خود به تیم های خارجی هرگز با زبان انگلیسی آشنایی نداشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->